Ποια είναι η διαδικασία και η προθεσμία επιστροφής της παραγγελίας μου;

Κάντε την επιστροφή σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας  και τριών εργάσιμων ημερών κατά την περίοδο εκπτώσεων. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητα είναι το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), την απόδειξη της παραγγελίας και το ειδικό έντυπο επιστροφής.

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ:

  1. Να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
  2. Έχετε την δυνατότητα να στείλετε το δέμα σας πίσω με οποιαδήποτε μεταφορική επιθυμείτε καθώς η επιβάρυνση είναι δική σας. Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει:

    α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε
    β. την απόδειξη σας

*Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘’Σχόλια’’ να σημειώσετε την λέξη ‘’Αλλαγή’’.

Να σας ενημερώσουμε πως, το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα σας φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.

Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος.

Επιπλέον, οφείλετε να μάς αποστείλετε, μαζί με το προϊόν, την απόδειξη λιανικής πώλησης. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα τα οποία παρουσίασαν πρόβλημα στη λειτουργία τους και καλύπτονται από εγγύηση από το https://aurapremium.gr, τότε επιστρέφεται το προϊόν και το τμήμα υποστήριξης του https://aurapremium.gr, θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ενημερώσει, σχετικά με την πορεία επισκευής του συγκεκριμένου προϊόντος ή και την αντικατάσταση του – αν αυτό δεν επισκευάζεται. Σε κάθε περίπτωση πριν από την επιστροφή προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

  1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών σας πατώντας στο κουμπί διαγραφή και μετά ενημέρωση. Παράλληλα, μπορείτε να μεταβάλλετε την ποσότητα των προϊόντων που έχετε επιλέξει σε μηδέν.
  2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν στο χώρο σας μπορείτε να μας στείλετε γραπτό μήνυμα στη σελίδα Instagram της εταιρείας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
  3. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, στείλετε μας γραπτό μήνυμα στη σελίδα Instagram της εταιρείας aura.prepium.sleepwear ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] κ εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
  4. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 6983670553 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώσει για τις επιλογές σας.

** Στα εξατομικευμένα προϊόντα όπως νυφικά ρομπάκια και ειδικές παραγγελίες δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος.